Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31970
Title: Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу
Authors: Островерх, С. А.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Островерх С. А. Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 149 «Економічні науки»; Харків, 2014. С. 240-246
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 149
Abstract: В статті проаналізовано бренди футбольних клубів України, що мають статус професійних, на засадах кластерного підходу, з урахуванням специфіки вітчизняного футбольного господарства та закордонного досвіду управління брендами футбольних клубів. Запропоновано п’ять класифікаційних ознак щодо класифікації брендів футбольних клубів України
Annotation. In the article have been analized brands of football clubs of Ukraine, which have the status of professional, on the basis of cluster approach, taking in account the specific of national soccer economy and foreign experience of brand management of football clubs. Five classification indications of brands of football clubs of Ukraine are proposed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31970
Appears in Collections:Вип. 149: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_149_14_37.pdf299.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.