Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31742
Назва: Методика розробки стратегії поведінки споживачів у галузі готельного та ресторанного бізнесу
Автори: Малюк, Л. П.
Варипаєв, О. М.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Малюк Л. П., Варипаєв О. М. Методика розробки стратегії поведінки споживачів у галузі готельного та ресторанного бізнесу. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва – запорука ефективності навчального процесу : тези доп. Х Всеукр. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 вересня 2013 р. Харків : ХДУХТ, 2013. С. 97-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31742
Розташовується у зібраннях:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва – запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_27.09.13-97-99.pdf117.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.