Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30930
Назва: | Підвищення довговічності деталей муфт зчеплення транспортних засобів сільськогосподарського призначення |
Інші назви: | Increasing the durability of clutch parts of agricultural vehicles |
Автори: | Обозний, Сергій Олександрович |
Науковий керівник : | Автухов, А. К. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні ім. О.І. Сідашенка |
Ключові слова: | муфти зчеплення натискні диски;дефекти;поверхневе зміцнення;сірий чавун;дифузійна обробка;вібронакатування |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Обозний С. О. Підвищення довговічності деталей муфт зчеплення транспортних засобів сільськогосподарського призначення: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. А. К. Автухов; Харків, 2022. 73 с. |
Короткий огляд (реферат): | Порушення в роботі машин сільськогосподарського виробництва, обумовлені руйнуванням й зношуванням деталей, що лімітують діяльність нормальної експлуатації агрегатів, викликають простої й вимагають додаткових витрат на виготовлення запасних частин і ремонту машин. Експлуатаційна надійність деталей перебуває в прямій залежності від їхньої міцності, зносостійкості, циклічної й корозійної стійкості. З метою підвищення цих характеристик необхідно правильно вибирати методи ремонту, матеріал деталей, удосконалювати конструкцію устаткування, забезпечувати точність зборки, поліпшувати методи холодної та гарячої обробки. У кожному агрегаті деталі, що піддаються однаковому виду зношування, повинні мати, по можливості, однакові властивості, що забезпечують термін служби, порівнянний з міжремонтним періодом роботи механізму. В окремих деталях необхідно виключити вплив концентраторів навантажень. На вітчизняних і закордонних заводах в наш час широко застосовують різні методи підвищення довговічності деталей машин, металоконструкцій і інструмента, термічну й хіміко-термічну обробку, механізоване й ручне наплавлення, дифузійну обробку поверхневого шару, пластичне деформування поверхні. В даній роботі вивчаються причини виходу з ладу чавунних деталей (натискних диски муфт зчеплення), необхідність і обсяг робіт по їхньому відновленню. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30930 |
Розташовується у зібраннях: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133tS_21m-01_22_Obozniy.pdf Restricted Access | 1.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.