Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30510
Название: Ефективний механізм управління виробництвом і реалізацією молока в сільськогосподарському підприємстві
Другие названия: Effective mechanism of managing the production and sale of milk in an agricultural enterprise
Авторы: Атабуле, Емманууел Олісе
Научный руководитель: Єфремова, Наталія Олександрівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключевые слова: управління;механізм управління;виробництво і реалізація молока;управління ефективністю;ресурси;тваринництво;management;management mechanism;production and sale of milk;efficiency management;resources;animal husbandry
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Атабуле Е. О. Ефективний механізм управління виробництвом і реалізацією молока в сільськогосподарському підприємств: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. кер. Н. О. Єфремова; Харків, 2022, 107 с.
Краткий осмотр (реферат): Виробництво молока – один з напрямів спеціалізації сільськогосподарських підприємств України. Незважаючи на збитковість виробництва молока в багатьох підприємствах, більшість підприємств не відмовляється, а продовжують займатися його виробництвом, оскільки збут молока є джерелом систематичного надходження готівкових коштів протягом календарного року. Це пов’язано з тим, що продукція молочної галузі займає важливе місце у споживанні. Молочна галузь одна із найважливіших галузей тваринництва. Ця галузь не тільки забезпечує населення цінними продуктами харчування, такими як сир, сметана, сир, молоко, а й є постачальником сировини для багатьох галузей легкої промисловості. Частка витрат споживачів на молочні продукти становить 15% від загальних витрат на харчування, але молокопродуктовий підкомплекс агропромислового комплексу України знаходиться в стані кризи. Ринок молочних продуктів в Україні формується переважно під тиском рівня купівельної спроможності населення. Водночас, головними принципами сегментування ринку молочних продуктів є: вік споживачів молочних продуктів, місце проживання споживачів, рівень доходів споживачів. На поведінку споживачів значно впливає динаміка цін, якість товарів, обсяг та асортимент пропозиції, загальний рівень добробуту населення. Поряд з цим на ринку молочних продуктів існує певна кількість проблем, до яких можна віднести стан сировинної бази, конкуренція за постачальників, мікробіологічні вдосконалення а також вдосконалення установок і систем . Молочна промисловість – одна з провідних галузей народного господарства, яка забезпечує населення продуктами харчування. Фактичне виробництво молока в Україні значно нижче необхідних обсягів споживання, що позначається на якості харчування населення України. Збільшення ж виробництва молока стримується низькою рентабельністю тваринництва і тим, що більшість населення України не може купувати необхідну кількість молочної продукції через високу його вартість. Оскільки молочне скотарство є однією з основних галузей сільського господарства, саме воно багато в чому задає рівень прогресу даної сфери в цілому. Для того щоб прогрес йшов і далі, необхідно постійно підвищувати ефективність виробництва. Вищим рівнем ефективності можна назвати стан галузі, у якому потреби всіх споживачів повністю задоволені. Тобто, насправді, ефективність є результатом правильного застосування засобів праці. У разі найбільша ефективність галузі досягається при забезпеченні споживачів товаром при малих трудовитратах. Цілісна система управління підприємством, що чітко структурована і об'єднує всі виробничі процеси в чітко налагоджений механізм, має змогу запобігти кризовим явищам та загрозам у функціонування й розвиток суб'єктів агробізнесової діяльності і не запобігти розгалуженню негативних явищ. Формування такої системи управління виробництвом і реалізацією молока в сільськогосподарському підприємстві, що має вирішувати стратегічні завдання розвитку молочної галузі, має здійснюватися за певними принципами. Ці принципи мають дати можливість забезпечити достатньо високий рівень управлінського впливу на соціально-економічні та фінансові процеси, окремі операції та дають можливість вчасно досягти цілей розвитку суб’єктів підприємницької діяльності. Економічна ефективність є складним показником, що містить у собі безліч економічних законів, основним критерієм її є результативність. Ефективність є добрим показником розвитку, оскільки показує, у напрямі має вестися подальша стратегія дій.
Milk production is one of the areas of specialization of agricultural enterprises of Ukraine. Despite the unprofitability of milk production in many enterprises, most enterprises do not give up, but continue to engage in its production, since the sale of milk is a source of systematic cash flow during the calendar year. This is due to the fact that the products of the dairy industry occupy an important place in consumption. The dairy industry is one of the most important industries of animal husbandry. This industry not only provides the population with valuable food products such as cheese, sour cream, cottage cheese, milk, but is also a supplier of raw materials for many branches of light industry. The share of consumer spending on dairy products is 15% of total food spending, but the dairy sub-complex of Ukraine's agro-industrial complex is in a state of crisis. The market of dairy products in Ukraine is formed mainly under the pressure of the level of purchasing power of the population. At the same time, the main principles of dairy market segmentation are: age of consumers of dairy products, place of residence of consumers, income level of consumers. The behavior of consumers is significantly influenced by price dynamics, product quality, volume and assortment of the offer, and the general level of well-being of the population. Along with this, there are a certain number of problems in the dairy market, which include the state of the raw material base, competition for suppliers, microbiological improvements, as well as improvements to installations and systems. The dairy industry is one of the leading branches of the national economy, which provides the population with food products. The actual production of milk in Ukraine is significantly lower than the required volumes of consumption, which affects the quality of nutrition of the population of Ukraine. The increase in milk production is restrained by the low profitability of animal husbandry and the fact that the majority of the population of Ukraine cannot buy the necessary amount of dairy products due to its high cost. Since dairy cattle breeding is one of the main branches of agriculture, it largely determines the level of progress of this field as a whole. In order for progress to continue, it is necessary to constantly increase t he efficiency of production. The state of the industry in which the needs of all consumers are fully satisfied can be called the highest level of efficiency. That is, in fact, efficiency is the result of the correct use of labor tools. In this case, the greatest efficiency of the industry is achieved by providing consumers with goods with low labor costs. A comprehensive enterprise management system, which is clearly structured and combines all production processes into a well-established mechanism, is able to prevent crisis phenomena and threats to the functioning and development of agribusiness entities and not to prevent the ramification of negative phenomena. The formation of such a management system for the production and sale of milk in an agricultural enterprise, which should solve the strategic tasks of the development of the dairy industry, should be carried out according to certain principles. These principles should make it possible to ensure a sufficiently high level of managerial influence on socio-economic and financial processes, individual operations and make it possible to achieve the goals of the development of business entities in a timely manner. Economic efficiency is a complex indicator containing many economic laws, its main criterion is effectiveness. Efficiency is a good indicator of development, as it shows the direction in which the further strategy of actions should be conducted
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30510
Располагается в коллекциях:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2022_M_44_2_M20_2m_Atabule.pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.