Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30369
Назва: Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств
Автори: Савицька, Н. Л.
Мелушова, І. Ю.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Мелушова І. Ю. Науково-методичний підхід до управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 23 квітня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 62-64.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30369
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t-k_23.04.20_62-64.pdf501.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.