Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30308
Назва: Управління міжнародною конкурентоспроможністю закладів ресторанного господарства
Інші назви: Management of the international competitiveness of restaurant enterprises
Автори: Слокова, Маргарита Олексіївна
Науковий керівник : Віннікова, В. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключові слова: туризм;конкуренція;ресторанне господарства;конкурентоспроможність;tourism;competition;restaurant industry;competitiveness
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Слока М. О. Управління міжнародною конкурентоспроможністю закладів ресторанного господарства: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків: ДБТУ, 2022. 129 с.
Короткий огляд (реферат): Світова практика менеджменту доводить, що конкуренція є рушійною силою розвитку суспільства, інструментом економії ресурсів, підвищення якості товарів і рівня життя населення. З одного боку, конкуренція підвищує ефективність господарської діяльності, з іншого – загострює виробничі та ринкові відносини. Одночасно, процес глобалізації, що відбувається сьогодні в світі, призводить до того, що конкуренція стає ще більш жорстокою. В роботі розглянуті теоретичні аспекти міжнародної конкуренції та її прояв на ринках ресторанних послуг. Дана характеристика та зроблено аналіз зарубіжних кухонь як відображення традицій і культури народів. Зроблено порівняльну характеристику національних кухонь України та Європи. Проаналізовано сучасні світові тенденції та перспективи розвитку ресторанного господарства України. В ході практичної частини роботи були запропоновані шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності ресторанів національної та зарубіжної кухні в Україні; розроблено методичні рекомендації щодо розробки кулінарних турів; розроблено кулінарні тури по Україні; розраховано їх ефективність та запропоновані шляхи їх просування на зовнішньому ринку.
Global management practice proves that competition is the driving force of society's development, a tool for saving resources, improving the quality of goods and the standard of living of the population. On the one hand, competition increases the efficiency of economic activity, on the other hand, it aggravates production and market relations. At the same time, the process of globalization that is taking place in the world today leads to the fact that the competition becomes even more fierce. The paper examines the theoretical aspects of international competition and its manifestation in the markets of restaurant services. The characteristics and analysis of foreign cuisines are given as a reflection of the traditions and culture of peoples. A comparative description of the national cuisines of Ukraine and Europe has been made. Current global trends and prospects for the development of the restaurant industry in Ukraine are analyzed. During the practical part of the work, ways of increasing the international competitiveness of restaurants of national and foreign cuisine in Ukraine were proposed; developed methodical recommendations for the development of culinary tours; developed culinary tours in Ukraine; their effi ciency is calculated and ways of their promotion on the foreign market are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30308
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_MAH_44_2_073z-21m-06_SLOKOVA.pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.