Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурманова, А. О.-
dc.date.accessioned2023-04-13T18:32:33Z-
dc.date.available2023-04-13T18:32:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФурманова А. О. Роль інтернет-маркетингу в розвитку підприємства. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. Іnternational Academy Applied Sciences in Lomzа (Poland); State Biotechnological University (Ukraine). Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 3. Р. 349-351uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-958584-9-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29887-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherMANS w Łomżyuk_UA
dc.titleРоль інтернет-маркетингу в розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbiór_prac_3_2023-349-351.pdf734.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.