Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/2986
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шуляк, М. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-11T09:15:29Z | - |
dc.date.available | 2022-07-11T09:15:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шуляк М. Л. Аналіз існуючих систем фільтрації даних при експериментальному дослідженні транспортного засобу. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2020. № 21. 175-184 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2986 | - |
dc.description.abstract | Збільшення швидкості розробки та введення в експлуатацію нової техніки ставить перед науковцями завдання більш швидкого проведення досліджень. Є необхідність змінити підходи до методик досліджень та вимірювального обладнання. Основна вимога, це швидкість проведення дослідження, якість та релевантність інформації. Застосування високочутливих датчиків, бортових вимірювальних пристроїв та відповідного програмного забезпечення вирішує цю задачу. Але виникає питання синтезу вимірювальних датчиків, робота яких спирається на застосування принципово різних фізичних ефектів (індукція, електромагнітні коливання, радіохвилі). Для кожного з таких датчиків властиві свої спектри шумів, тому при проведенні досліджень та обробці інформації потрібно використовувати алгоритми фільтрації здатні усунути цей недолік. Останнім часом багато науковців проводять експериментальні дослідження з використанням ємнісних акселерометрів. Їх перевагою є висока чутливість, простота у використанні та не висока ціна. Але в загальному випадку показання, такого типу акселерометру, схильні до значного шуму, який зазвичай викликаний особливостями конструкції та умовами проведення польових досліджень, яким властиві стохастичні чинники, що пов’язані з середовищем експлуатації: небажані вібрації, висока вологість та температура, електромагнітні перешкоди від інших електромеханічних або механічних елементів. Проведено аналіз переваг та недоліків існуючих фільтрів. Обґрунтування послідовності їх застосування та налаштувань необхідних при проведенні польових досліджень в режимі реального часу. Визначено, що застосування каскаду активних фільтрів необхідно при проведенні досліджень в польових умовах, бо такі фільтри можна вбудувати в програмне забезпечення, що суттєво збільшить швидкість та якість проведення дослідження. При наявності точної інформації стосовно джерела небажаного шуму, застосування принципів перетворення Фур’є надає можливість розділити повний сигнал на складові та проводити подальшу обробку з тими частинами, які надають найбільш релевантну інформаціє у відповідності до задач дослідження. Уніфікувати програмне забезпечення для різних умов проведення експерименту в режимі реального часу можливо при забезпеченні модульного підключення, або відключення окремих фільтрів з основного каскаду фільтрації | uk_UA |
dc.description.abstract | The increase in the speed of development and commissioning of new technology poses a challenge for scientists to conduct research more quickly. There is a need to change approaches to research methods and measuring devices. The main requirement is the speed of the research, the quality and relevance of the information. The use of highly sensitive sensors, on-board measuring devices and the corresponding software solves this problem. But the question arises of the synthesis of measuring sensors, the operation of which is based on the use of fundamentally different physical effects (induction, electromagnetic oscillations, radio waves). Each of these sensors has its own noise spectra; therefore, when conducting research and processing information, it is necessary to use filtering algorithms that can eliminate this drawback. Recently, many scientists have been conducting experimental research using capacitive accelerometers. Their advantage is high sensitivity, ease of use and low price. But in the general case, readings of this type of accelerometer are subject to significant noise, which is usually caused by design and field conditions, which are characterized by stochastic factors associated with the operating environment: unwanted vibrations, high humidity and temperature, electromagnetic interference from other electromechanical and mechanical elements. The analysis of the advantages and disadvantages of existing filters is carried out. Justification of the sequence of their application and settings required for field research in real time. It has been determined that the use of a cascade of active filters is necessary when conducting research in the field, since such filters can be built into the software, which will significantly increase the speed and quality of research. With accurate information about the source of unwanted noise, the application of the principles of Fourier transform allows you to divide the entire signal into components and carry out further processing with those parts that provide the most relevant information in accordance with the research objectives. Unify the software for various conditions of the experiment in real time, possibly by providing modular connection, or disconnecting individual filters from the main filtering cascade. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 21 | - |
dc.subject | транспортний засіб | uk_UA |
dc.subject | експериментальне дослідження | uk_UA |
dc.subject | акселерометр | uk_UA |
dc.subject | фільтрація | uk_UA |
dc.subject | динамічні навантаження | uk_UA |
dc.subject | transport unit | uk_UA |
dc.subject | experimental study | uk_UA |
dc.subject | accelerometer | uk_UA |
dc.subject | filtration | uk_UA |
dc.subject | dynamic loads | uk_UA |
dc.title | Аналіз існуючих систем фільтрації даних при експериментальному дослідженні транспортного засобу | uk_UA |
dc.title.alternative | Analysis of filtering systems in the experimental research of a transport unit | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 21 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
175-184.pdf | 697.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.