Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29450
Назва: Strategic management of marketing activity in agribusiness
Автори: Mykytas, A.
Дата публікації: 2023
Видавництво: MANS w Łomży
Бібліографічний опис: Mykytas A. Strategic management of marketing activity in agribusiness. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy Applied Sciences in Lomzа (Poland); State Biotechnological University (Ukraine). Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 2. Р. 321-323
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29450
ISBN: 978-83-958584-8-2
Розташовується у зібраннях:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbior_prac_tom_2__26012023-321-323.pdf368.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.