Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29439
Title: Формування концепції маркетингу відносин в умовах діджиталізації маркетингу
Authors: Макарова, В. В
Issue Date: 2023
Publisher: MANS w Łomży
Citation: Макарова В. В. Формування концепції маркетингу відносин в умовах діджиталізації маркетингу. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy Applied Sciences in Lomzа (Poland); State Biotechnological University (Ukraine). Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 2. Р. 285-286
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29439
ISBN: 978-83-958584-8-2
Appears in Collections:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbior_prac_tom_2__26012023-285-286.pdf708.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.