Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/29156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДухно, Д. В.-
dc.contributor.authorУстік, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-04-05T13:30:57Z-
dc.date.available2023-04-05T13:30:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДухно Д. В., Устік Т. В. Формування моделі маркетингу відносин в умовах цифровізації банківської сфери. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: materials International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy of Applied Sciences in Lomza (Poland), State Biotechnological University (Ukraine). Lomza, Poland, 2023. Part 1. Р. 329-331uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-958584-7-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29156-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛомжа, МАПН; Харків, ДБТУuk_UA
dc.titleФормування моделі маркетингу відносин в умовах цифровізації банківської сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbiór_prac_Tom_1_2023-329-331.pdf708.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.