Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29140
Назва: Інноваційні підходи до формування маркетингового інструментарію торговельного підприємства
Автори: Гуріков, О. А.
Устік, Т. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Ломжа, МАПН; Харків, ДБТУ
Бібліографічний опис: Гуріков О. А., Устік Т. В. Інноваційні підходи до формування маркетингового інструментарію торговельного підприємства. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice: materials International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. International Academy of Applied Sciences in Lomza (Poland), State Biotechnological University (Ukraine). Lomza, Poland, 2023. Part 1. Р. 267-269
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/29140
ISBN: 978-83-958584-7-5
Розташовується у зібраннях:Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbiór_prac_Tom_1_2023-267-269.pdf707.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.