Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28516
Назва: | Інноваційні засади формування системи державного управління освітою в умовах воєнного стану |
Інші назви: | Innovative principles of the formation of the system of state management of education in the conditions of martial law |
Автори: | Бондаренко, Вікторія Павлівна |
Науковий керівник : | Нагаєв, В. М. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Ключові слова: | система;державне управління;інновації;освіта;освітні технології;освітні технології;модель освітнього менеджменту;система управління освітою;system;public administration;innovations;education;educational technologies;management methods;educational management model;education management system |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Бондаренко В. П. Інноваційні засади формування системи державного управління освітою в умовах воєнного стану: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 281 Публічне управління та адміністрування; наук. керівник В. М. Нагаєв; Харків, 2022. 113 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі розкрито зміст теоретичних понять за темою дослідження. Визначені завдання, складові та функції системи державного управління освітою. Проаналізовано наявний рівень інформаційно-цифрового забезпечення системи державного управління освітою в Україні. Досліджено застосування сучасних методів та механізмів функціонування електронного управління освітньої галуззю. Розглянуто нормативно-правове забезпечення цифрового освітнього простору та електронної освітньої трансформації в Україні. Проаналізовано актуальний закордонний досвід у сфері моделювання системи управління освітою на державному та регіональному рівнях. Відстежено тенденції державної політики у сфері цифровізації освіти. Визначено інноваційні засоби
модернізації освітнього галузі, запропоновано шляхи подальшого розвитку
інформаційно-цифрового простору системи публічного управління та
адміністрування України в умовах воєнного стану. The content of theoretical concepts on the topic of the research is disclosed in the qualification work. The tasks, components and functions of the state education management system are defined. The existing level of information and digital support of the state education management system in Ukraine is analyzed. The application of modern methods and mechanisms of the functioning of electronic management of the educational sector has been studied. The normative and legal provision of the digital educational space and electronic educational transformation in Ukraine is considered. Current foreign experience in the field of modeling the education management system at the state and regional levels is analyzed. The trends of state policy in the field of digitization of education were monitored. Innovative means of modernization of the educational sector are identified, ways of further development of the information and digital space of the system of public management and administration of Ukraine in the conditions of martial law are proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28516 |
Розташовується у зібраннях: | 281 – "Публічне управління та адміністрування" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2022_M_442_ 281-21m_Bondarenko.pdf Restricted Access | 2.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
ref_2022_M_442_ 281-21m_Bondarenko.pdf Restricted Access | 456.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.