Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28516
Title: Інноваційні засади формування системи державного управління освітою в умовах воєнного стану
Other Titles: Innovative principles of the formation of the system of state management of education in the conditions of martial law
Authors: Бондаренко, Вікторія Павлівна
metadata.dc.contributor.advisor: Нагаєв, В. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: система;державне управління;інновації;освіта;освітні технології;освітні технології;модель освітнього менеджменту;система управління освітою;system;public administration;innovations;education;educational technologies;management methods;educational management model;education management system
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бондаренко В. П. Інноваційні засади формування системи державного управління освітою в умовах воєнного стану: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 281 Публічне управління та адміністрування; наук. керівник В. М. Нагаєв; Харків, 2022. 113 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розкрито зміст теоретичних понять за темою дослідження. Визначені завдання, складові та функції системи державного управління освітою. Проаналізовано наявний рівень інформаційно-цифрового забезпечення системи державного управління освітою в Україні. Досліджено застосування сучасних методів та механізмів функціонування електронного управління освітньої галуззю. Розглянуто нормативно-правове забезпечення цифрового освітнього простору та електронної освітньої трансформації в Україні. Проаналізовано актуальний закордонний досвід у сфері моделювання системи управління освітою на державному та регіональному рівнях. Відстежено тенденції державної політики у сфері цифровізації освіти. Визначено інноваційні засоби модернізації освітнього галузі, запропоновано шляхи подальшого розвитку інформаційно-цифрового простору системи публічного управління та адміністрування України в умовах воєнного стану.
The content of theoretical concepts on the topic of the research is disclosed in the qualification work. The tasks, components and functions of the state education management system are defined. The existing level of information and digital support of the state education management system in Ukraine is analyzed. The application of modern methods and mechanisms of the functioning of electronic management of the educational sector has been studied. The normative and legal provision of the digital educational space and electronic educational transformation in Ukraine is considered. Current foreign experience in the field of modeling the education management system at the state and regional levels is analyzed. The trends of state policy in the field of digitization of education were monitored. Innovative means of modernization of the educational sector are identified, ways of further development of the information and digital space of the system of public management and administration of Ukraine in the conditions of martial law are proposed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28516
Appears in Collections:281 – "Публічне управління та адміністрування" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_M_442_ 281-21m_Bondarenko.pdf
  Restricted Access
2.09 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
ref_2022_M_442_ 281-21m_Bondarenko.pdf
  Restricted Access
456.34 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.