Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28413
Назва: Специфічні елементи комплексу маркетингу закладу вищої освіти
Автори: Савицька, Н. Л.
Афанасьєва, О. П.
Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Афанасьєва О. П., Чміль Г. Л. Специфічні елементи комплексу маркетингу закладу вищої освіти. Маркетингова політика закладу вищої освіти : колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Х.: ХДУХТ, 2018. С. 105-120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28413
Розташовується у зібраннях:Маркетингова політика закладу вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_ZVO_2018-105-120.pdf352.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.