Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28397
Назва: «Гарячі клавіші» як засіб удосконалення інформаційно-бібліотечного сервісу
Автори: Тіщенко, Антоніна Анатоліївна
Ключові слова: бібліотека;бібліотечний сервіс;«гарячі клавіші»;користувач;MS Word;library;library service;hot keys;user;библиотека;библиотечный сервис;«горячие клавиши»;пользователь
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Тіщенко А.А. «Гарячі клавіші» як засіб удосконалення інформаційно-бібліотечного сервісу. Iнформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії : Всеукраїнська науково-практична інтернет- конференція (до 50-річчя заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі), 23–31 жовтня 2017 р. : [матеріали] / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. Х. : ХДУХТ, 2017. С. 95-99.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто «гарячі клавіші» як засiб удосконалення інформаційно-бібліотечного сервісу.
The «hot keys» are considered as a means of improving information and library services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28397
Розташовується у зібраннях:Інформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tishenko_informacijno_bibliotechnij_servis_i_koristuvach_2017_95_99.pdf213.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.