Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28397
Title: «Гарячі клавіші» як засіб удосконалення інформаційно-бібліотечного сервісу
Authors: Тіщенко, Антоніна Анатоліївна
Keywords: бібліотека;бібліотечний сервіс;«гарячі клавіші»;користувач;MS Word;library;library service;hot keys;user;библиотека;библиотечный сервис;«горячие клавиши»;пользователь
Issue Date: 2017
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Тіщенко А.А. «Гарячі клавіші» як засіб удосконалення інформаційно-бібліотечного сервісу. Iнформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії : Всеукраїнська науково-практична інтернет- конференція (до 50-річчя заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі), 23–31 жовтня 2017 р. : [матеріали] / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. Х. : ХДУХТ, 2017. С. 95-99.
Abstract: Розглянуто «гарячі клавіші» як засiб удосконалення інформаційно-бібліотечного сервісу.
The «hot keys» are considered as a means of improving information and library services.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28397
Appears in Collections:Інформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tishenko_informacijno_bibliotechnij_servis_i_koristuvach_2017_95_99.pdf213.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.