Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2821
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артьомов, М. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-07T08:03:35Z | - |
dc.date.available | 2022-07-07T08:03:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Артьомов М. П. Вплив зміни вертикальних прискорень машинно-тракторних агрегатів на ущільнення ґрунту при виконанні агротехнічних операцій. Інженерія природокористування. 2017. № 2 (8). С. 90-95. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-1828 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2821 | - |
dc.description.abstract | Розглядається питання впливу коливань вертикальних прискорень на ущільнення ґрунтів, як процесу зміни складання ґрунту під впливом високих механічних навантажень, а саме під впливом важкої сільськогосподарської техніки. Розглянуто вплив коливання вертикальних прискорень на швидкість зміни напружень в оброблюваному шарі ґрунту в процесі виконання агротехнічних операцій. Через використання в сільському господарстві України потужних енергонасичених тракторів зарубіжних фірм виникла необхідність вирішення цих завдань, що є особливо актуальним для ринкових відносин. Основною метою дослідження є вивчення зміни тиску в родючому шарі і розробка рекомендацій до зменшення ущільнення грунту від інтенсивності вертикальних прискорень в процесі руху агрегату. Прагнення підвищити універсальність тракторів для роботи зі шлейфом сільськогосподарських машин призначених для сусідніх тягових класів пов'язане з гострою необхідністю оцінки їх тягово-енергетичних параметрів і впливу на грунт при випробуваннях і експлуатації. Вологість ґрунту в момент впливу на неї техніки є найважливішим чинником, що визначає ступінь ущільнення при одному і тому ж навантаженні. Глибина деформації, що визначається вище названими факторами, а також одиничною масою техніки, тиском на вісь і напругою на глибині нижче оброблюваного шару ґрунту. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены вопросы влияния колебаний вертикальных ускорений на уплотнение почв, как процесса изменения сложения почвы под воздействием высоких механических нагрузок, а именно под воздействием тяжелой сельскохозяйственной техники. Предложен расчетно-экспериментальный метод определения деформации почвы и механического напряжения от колеса, с учетом свойств грунта и величины вертикальных компонент ускорений. Из-за использования в сельском хозяйстве Украины мощных энергонасыщенных тракторов зарубежных фирм возникла необходимость решения этих задач, что является особенно актуальным для рыночных отношений. Основной целью исследования является изучение изменения давления в плодородном слое и разработка рекомендаций к уменьшению уплотнения почвы от интенсивности вертикальных ускорений в процессе движения агрегата. Стремление повысить универсальность тракторов для работы со шлейфом сельскохозяйственных машин, предназначенных для соседних тяговых классов связано с острой необходимостью оценки их тягово-энергетических параметров и воздействия на почву при испытаниях и в эксплуатации. Влажность почвы в момент воздействия на нее техники является важнейшим фактором, определяющим степень уплотнения при одной и той же нагрузке. Глубина деформации, определяемая выше названными факторами, а также единичной массой техники, давлением на ось и напряжением на глубине ниже обрабатываемого слоя почвы. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the influence of vertical accelerations on soil consolidation as a process of change in soil composition under the influence of great mechanical loads namely under the impact of heavy farm machines. A calculation experimental method of determining and mechanical tension from the wheel has been proposed taking into account the soil properties and the value of the vertical acceleration components. The use of powerful high-energy tractors of foreign production in Ukraine’s agriculture makes it necessary to solve these problems, which is especially relevant in market economy. The main object of this research is to investigate the pressure change in the fertile layer and to devise recommendations for the reduction of soil consolidation resulting from intensive vertical accelerations during the movement of a field machine. The desire to enhance the tractors multipurposiness to enable them to work with the chain of farm machines designed for neighbouring drawbar-pull categories leads to an active need to access their drawbar-pull efficiency parameters and influence on the soil during fests and in operation. The humidity of the soil at the moment of the machines influence is the most important factor determining the consolidation extent under the same working load. The deformation depth is determined by all those factors, as well as by the single mass of machines, by the pressure on the axis and the strain at the depth under the cultivated soil layer. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія природокористування;№ 2 (8) | - |
dc.subject | вертикальні прискорення | uk_UA |
dc.subject | переущільнення сільськогосподарська техніка | uk_UA |
dc.subject | грунт | uk_UA |
dc.subject | вертикальные ускорения | uk_UA |
dc.subject | уплотнение | uk_UA |
dc.subject | механические нагрузки | uk_UA |
dc.subject | динамика | uk_UA |
dc.subject | vertical acceleration | uk_UA |
dc.subject | seals | uk_UA |
dc.subject | mechanical loads | uk_UA |
dc.subject | dynamics | uk_UA |
dc.title | Вплив зміни вертикальних прискорень машинно-тракторних агрегатів на ущільнення ґрунту при виконанні агротехнічних операцій | uk_UA |
dc.title.alternative | Влияние изменения вертикальных ускорений машинно-тракторных агрегатов на уплотнение почвы при выполнении агротехнических операций | uk_UA |
dc.title.alternative | The influence of changes in vertical acceleration of trook-traction applianceson soil consolidation during field operations | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 2 (8) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.