Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28187
Назва: Конкурентоспроможність підприємства як пріоритетна складова маркетингового управління
Автори: Устік, Т.
Коваленко, В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Устік Т., Коваленко В. Конкурентоспроможність підприємства як пріоритетна складова маркетингового управління. Наукові засади підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., присв. ювілейним річницям проф. О. М. Можейка, В. В. Милого, Ю. В. Будьонного, І. І. Назаренка, 29–30 листопада 2022 р.. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 280-282
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/28187
Розташовується у зібраннях:"Наукові засади підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва": матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої ювілейним річницям проф. О. М. Можейка, В. В. Милого, Ю. В. Будьоного, І. І. Назаренка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_SCIENTIFIC BASIS_2022-281-283.pdf284.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.