Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27911
Title: | Науково-прикладні основи системного аналізу та керування гальмуванням колісних тракторів сільськогосподарського призначення з гідрооб’ємномеханічними трансмісіями |
Other Titles: | Научно-прикладные основы системного анализа и управления торможением колесных тракторов сельскохозяйственного назначения с гидрообъемномеханическими трансмиссиями Scientifically-applied bases of systems analysis and management by braking of the wheeled tractors of the agricultural setting with of hydrostatic-mechanical transmissions |
Authors: | Бондаренко, А. І. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Бондаренко А. І. Науково-прикладні основи системного аналізу та керування гальмуванням колісних тракторів сільськогосподарського призначення з гідрооб’ємномеханічними трансмісіями. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. вип. 156 «Технічні науки» «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2015. С. 365-374 |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка;№ 156 |
Abstract: | Визначено тенденції розвитку безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій та перспективи їх застосування в тракторобудуванні; шляхом експериментальних досліджень ступеня стомлення операторів-водіїв колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями та різноманітними механічними трансмісіями виконано кількісну оцінку ергономічності досліджуваних тракторів; формалізовано розподіл кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб’ємно-механічних трансмісій різних структур з ретельним урахуванням втрат; виявлено та систематизовано основні закономірності робочих процесів, включаючи циркуляцію потужності, у безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісіях; виявлено взаємозв’язок між робочими процесами у гідрооб’ємно-механічних трансмісіях та процесом буксування трактора при розгоні; виявлено та систематизовано вплив способів реалізації службового та екстреного гальмування, умов експлуатації, законів натиснення на педаль гальма та законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі на кінематичні, силові та енергетичні параметри гідрооб’ємно-механічних трансмісій різних структур, а також керованість та гальмівну ефективність; визначено з точки зору динаміки процесу гальмування оптимальні місця розташування зчеплення в гідрооб’ємномеханічних трансмісіях як з диференціалом на вході, так і диференціалом на виході Определены тенденции развития бесступенчатых гидрообъемномеханических трансмиссий и перспективы их применения в тракторостроении; путем экспериментальных исследований степени усталости операторов-водителей колесных тракторов с гидрообъемномеханическими трансмиссиями и разнообразными механическими трансмиссиями выполнена количественная оценка эргономичности исследуемых тракторов; формализировано распределение кинематических, силовых и энергетических параметров гидрообъемно-механических трансмиссий различных структур с тщательным учетом потерь; установлены и систематизированы основные закономерности рабочих процессов, включая циркуляцию мощности, в бесступенчатых гидрообъемномеханических трансмиссиях; установлена взаимосвязь между рабочими процессами в гидрообъемно-механических трансмиссиях и процессом буксования трактора при разгоне; установлено и систематизировано влияние способов реализации служебного и экстренного торможения, условий эксплуатации, законов нажатия на педаль тормоза и законов изменения параметров регулирования гидромашин гидрообъемной передачи на кинематические, силовые и энергетические параметры гидрообъемномеханических трансмиссий различных структур, а также управляемость и тормозную эффективность; определенны с точки зрения динамики процесса торможения оптимальные места расположения сцепления в гидрообъемномеханических трансмиссиях как с дифференциалом на входе, так и дифференциалом на выходе The progress trends of hydrostatic-mechanical transmissions and prospect of their application are certain tractorbuilding; by experimental researches of degree of fatigue of operators-drivers of the wheeled tractors with hydrostatic-mechanical transmissions and various mechanical transmissions the quantitative estimation of the comfort explored tractors is executed; distributing of kinematics, power and power parameters of hydrostatic-mechanical transmissions of different structures is formalized with the careful account of losses; set and systematized basic conformities to the law of working processes, including circulation of power, in hydrostaticmechanical transmissions; intercommunication is set between working processes in hydrostatic-mechanical transmissions and process of skidding of tractor at the acceleration; it is set and systematized influence of methods of realization of the official and urgent braking, external environments, laws of pressure, on the pedal of brake and laws of change of parameters of adjusting of hydromachine hydrostaticmechanical on the kinematics, power and power parameters of hydrostaticmechanical transmissions of different structures, and also dirigibility and brake efficiency; the optimum places of location of coupling are certain from point of dynamics of braking process in hydrostatic-mechanical transmissions both with a differential on the entrance and by a differential on an output |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27911 |
Appears in Collections: | Випуск 156: Механізація сільськогосподарського виробництва |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VISNUK_№156_2015_57.pdf | 372.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.