Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : [116] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 116
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Підходи до ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівліСмольнякова, Н. М.
2011Обґрунтування необхідності управління кадровим потенціалом на підприємствах торгівліСіробаба, А. О.
2011Міжнародний досвід формування системи організації харчування за місцем роботиП’ятницька, Г. Т.; Найдюк, В. С.
2011Інвестиційна активність як основа стратегічного розвитку підприємстваПічугіна, Т. С.; Круглова, О. А.
2011Аналіз динаміки і стану товарообігу та товарних запасів супермаркету «Comfy» (м. Харків)Олініченко, К. С.
2011Цінове стимулювання продажів на підприємствах роздрібної продовольчої торгівліКушнір, Т. Б.
2011Застосування системного підходу під час оцінки результатів діяльності підприємстваКруглова, О. А.; Смокова, Л. М.
2011Дослідження ринкового потенціалу як передумови розвитку торговельних підприємствКраснокутська, Н. С.
2011Основні теоретичні підходи до визначення поняття «торговельна мережа»Колчкова, О. В.
2011Моніторинг фінансових результатів діяльності підприємств роздрібної торгівлі УкраїниКозуб, В. О.
2011Оцінка фінансового стану малих підприємств у торгівліКліщ, А. С.
2011Еволюційний розвиток фірмової торгівліКетова, Т. Б.
2011Динаміка фінансових результатів підприємств торгівлі в умовах кризиЗубков, С. О.; Колесник, А. О.
2011Основні показники ефективності інвестицій у людський капіталЗабродська, Л. Д.; Чорна, М. В.
2011Дефініції поняття «інвестиційний потенціал підприємства»Жувагіна, І. О.
2011Цінова політика підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарамиЖарко, І. В.; Смокова, Л. М.
2011Особливості ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарамиЖарко, І. В.; Мазепа, Т. С.
2011Технологія ідентифікації типу цінової політики підприємств торгівліДядюк, М. А.
2011Формування критеріїв оцінки фінансового стану підприємстваДядін, А. С.
2011Сутнісні характеристики фінансової стратегії підприємстваГросул, В. А.; Колєснік, Т. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 116