Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2770
Назва: Органічна продукція: проблеми ринку і перспективи для виробників
Інші назви: Organic products: problems of market and prospects for manufacturers
Органическая продукция: проблемы рынка и перспективы для производителей
Автори: Литвинов, А.І.
Ключові слова: органічна продукція, ринок, розвиток, сталий розвиток, сільське господарство, сільськогосподарське підприємство, економіка, економічна інтеграція;organic products, market, development, sustainable development, agriculture, farming, agricultural enterprise, economics, economic integration.;органическая продукция, рынок, развитие, устойчивое развитие, сельское хозяйство, сельскохозяйственное предприятие, экономика, экономическая интеграция
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Литвинов А.І. Органічна продукція: проблеми ринку і перспективи для виробників Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2017 - № 1. - С. 78 - 89.
Серія/номер: Економічні науки;№ 1
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам формування ринку органічної продукції та окресленню перспектив розвитку на ньому для її виробників. Зазначено, що збільшення ринку органічного продовольства відбуватиметься за рахунок реструктуризації до нього частини попиту покупців традиційних продуктів харчування. Це формує можливості для економічного зростання тим сільськогосподарським підприємствам, які зможуть відповісти на цей виклик. Розв’язання проблеми гармонізації місцевих нормативів, що стосуються виробництва органічної продукції із відповідними нормативами ЄС забезпечить тісну інтеграцію вітчизняних виробників до системи міжнародного економічного співробітництва, що також є потужним резервом підвищення їх ефективності.
The paper is devoted to the problems of developing the organic products market and outlining the prospects for the organic products manufacturers on such market. It has been substantiated that the growth of the organic products market originates from restructuring of a part of demand from the market of traditional products due to the fact that those are substitutes. Under the circumstances of decreasing population restructuring the demand to a more expensive segment is a mean of securing the market volume in the dimension of money when its physical dimension is shrinking. Such situation brings new opportunities for those agricultural manufacturers who are capable of taking this challenge. Other important problem for domestic organic products manufacturers is somewhat incoherent regulations. Solving the problem of harmonization of local regulations of organic products manufacturing with corresponding EU regulations would allow a close integration of domestic manufacturers into the system of international economic cooperation which is a large reserve for improving their efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2770
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія: Економічні науки № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litvinov.pdf622.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.