Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2770
Название: Органічна продукція: проблеми ринку і перспективи для виробників
Другие названия: Organic products: problems of market and prospects for manufacturers
Органическая продукция: проблемы рынка и перспективы для производителей
Авторы: Литвинов, А.І.
Ключевые слова: органічна продукція, ринок, розвиток, сталий розвиток, сільське господарство, сільськогосподарське підприємство, економіка, економічна інтеграція;organic products, market, development, sustainable development, agriculture, farming, agricultural enterprise, economics, economic integration.;органическая продукция, рынок, развитие, устойчивое развитие, сельское хозяйство, сельскохозяйственное предприятие, экономика, экономическая интеграция
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Литвинов А.І. Органічна продукція: проблеми ринку і перспективи для виробників Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2017 - № 1. - С. 78 - 89.
Серия/номер: Економічні науки;№ 1
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемам формування ринку органічної продукції та окресленню перспектив розвитку на ньому для її виробників. Зазначено, що збільшення ринку органічного продовольства відбуватиметься за рахунок реструктуризації до нього частини попиту покупців традиційних продуктів харчування. Це формує можливості для економічного зростання тим сільськогосподарським підприємствам, які зможуть відповісти на цей виклик. Розв’язання проблеми гармонізації місцевих нормативів, що стосуються виробництва органічної продукції із відповідними нормативами ЄС забезпечить тісну інтеграцію вітчизняних виробників до системи міжнародного економічного співробітництва, що також є потужним резервом підвищення їх ефективності.
The paper is devoted to the problems of developing the organic products market and outlining the prospects for the organic products manufacturers on such market. It has been substantiated that the growth of the organic products market originates from restructuring of a part of demand from the market of traditional products due to the fact that those are substitutes. Under the circumstances of decreasing population restructuring the demand to a more expensive segment is a mean of securing the market volume in the dimension of money when its physical dimension is shrinking. Such situation brings new opportunities for those agricultural manufacturers who are capable of taking this challenge. Other important problem for domestic organic products manufacturers is somewhat incoherent regulations. Solving the problem of harmonization of local regulations of organic products manufacturing with corresponding EU regulations would allow a close integration of domestic manufacturers into the system of international economic cooperation which is a large reserve for improving their efficiency.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2770
Располагается в коллекциях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія: Економічні науки № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Litvinov.pdf622.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.