Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : [126] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 126
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Менеджмент персоналу на малих підприємствахВасильєва, Д. В.
2011Етика бізнесу та її значення у підприємницькій діяльностіВарипаєва, Л. М.
2011Роль і місце планування в управлінні підприємствомБуданова, О. С.
2011Організаційна культура як фактор успішної діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесуБрикова, Т. М.
2011Використання SPACE-аналізу для розробки інноваційної стратегії розвитку підприємства ресторанного господарстваБорисова, О. В.
2011Визначення учасників проекту реінжинірингу підприємства сфери послугБілецький, О. М.
2011Економічна свобода діяльності підприємств ресторанного бізнесу в трансформаційних умовахАнтонова, В. А.
2011Особливості застосування реклами та зв‘язків із громадськістю (PR) у закладах ресторанного господарстваШемет, О. М.
2011Ієрархія показників оцінки маркетингової діяльностіЧеркашина, Л. В.; Красноусов, А. В.
2011Дослідження особливостей розвитку побутових мереж в УкраїніЧеркашина, Л. В.; Красноусов, А. В.
2011Розробка концепції бренду «Coffee to go» на основі результатів маркетингових досліджень у бренд-менеджментіСиницина, Г. А.; Мамаєва, Г. С.; Сергєєва, О. Ф.
2011Система маркетингового стратегічного планування на підприємствіПопова, Л. О.; Мамаєва, Г. С.
2011Методологічні аспекти аналізу маркетингової діяльності підприємстваПарцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Синельникова, О. О.
2011Місце і роль антикризового маркетингу на підприємствах ресторанного господарстваМихайлова, М. В.
2011Вимір лояльності споживачів у сфері послугКривошеєва, Н. М.
2011Вплив фінансово-економічної кризи на розвиток роздрібної мережі в Харківській областіЖегус, О. В.
2011Особенности применения бенчмаркинга в общественном питанииДавыдович, А. Р.
2011Оцінка ефективності інтернет-маркетингуБабенко, Н. О.; Рижих, Х. Ю.
2011Стратегії ребрендінгуБабенко, Н. О.; Жвава, М. С.
2011Маркетингове дослідження споживчого попиту на органічну продукціюАфанасьєва, О. П.; Білостоцький, А. І.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 126