Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/50433
Title: Розробка концепції бренду «Coffee to go» на основі результатів маркетингових досліджень у бренд-менеджменті
Authors: Синицина, Г. А.
Мамаєва, Г. С.
Сергєєва, О. Ф.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Синицина Г. А., Мамаєва Г. С., Сергєєва О. Ф. Розробка концепції бренду «Coffee to go» на основі результатів маркетингових досліджень у бренд-менеджменті. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 4. С. 35-36.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50433
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_4_35-36.pdf188.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.