Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2738
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заіченко, В. І. | - |
dc.contributor.author | Черепньов, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T09:21:20Z | - |
dc.date.available | 2022-07-06T09:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Заіченко В. І., Черепньов І. А. Шляхи зниження віброакустичного навантаження на операторів транспортних засобів. Інженерія природокористування. 2017. № 1 (7). С. 97-103. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-1828 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2738 | - |
dc.description.abstract | Віброакустичний вплив на працюючих один із шкідливих факторів виробничого середовища, який є причиною не тільки професійних захворювань, а й травматизму на виробництві. Найбільшу інтенсивність інфразвукових і звукових коливань створюють машини і механізми, які мають поверхні великих розмірів. До них відноситься і транспортні засоби, які в робочому режимі випромінюють рівні інфразвуку на 10 - 20 дБлін вище нормативних значень, а в звуковому діапазоні – на 10 - 15 дБА. В рамках дослідження авторами запропонований алгоритм розрахунку частот власних коливань обшивки рами огороджень кабін та її гармонік з урахуванням приєднаної маси, тобто з шаром дрібно пористого матеріалу. Отримані результати дозволять визначати дійсні частоти власних коливань обшивки рами і приймати її жорсткість при конструюванні такою, щоб уникати резонансних явищ, тим самим знизити рівні віброакустичного навантаження. | uk_UA |
dc.description.abstract | Виброакустический воздействие на работающих один из вредных факторов производственной среды, который является причиной не только профессиональных заболеваний, но и травматизма на производстве. Наибольшую интенсивность инфразвуковых и звуковых колебаний создают машины и механизмы, которые имеют поверхности больших размеров. К ним относится и транспортные средства, которые в рабочем режиме излучают уровни инфразвука на 10 - 20 дБлин выше нормативных значений, а в звуковом диапазоне – на 10 - 15 дБА. В рамках исследования авторами предложен алгоритм расчета частот собственных колебаний обшивки рамы ограждений кабин и ее гармоник с учетом присоединенной массы, то есть со слоем мелко пористого материала. Полученные результаты позволят определять истинные частоты собственных колебаний обшивки рамы и принимать ее жесткость при конструировании такой, чтобы избежать резонансных явлений, тем самым снизить уровни виброакустического нагрузки. | uk_UA |
dc.description.abstract | Vibroacoustic influence on workers is one of harmful factors of working environment, which is the cause not only of occupational diseases but also of injuries in the workplace. The highest intensity of infrasound and sound waves is created by machines and mechanisms which have surfaces of large dimensions. These machines and mechanisms include vehicles, the emission infrasound level of which exceeds normative values on 10 to 20 dbln in operating mode and on 10 - 15 dBA in the audio range. In the study, the authors proposed the algorithm for calculating the natural frequencies of a plating frame fencing cabins and its harmonics taking into account the added mass (a layer of finely porous material). The obtained results allow us to determine the actual natural frequencies of the sheathing frame and to adopt its stiffness in the design to avoid resonance phenomena and reduce the levels of vibroacoustic loads. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія природокористування;№ 1 (7) | - |
dc.subject | звук | uk_UA |
dc.subject | шум | uk_UA |
dc.subject | інфразвук | uk_UA |
dc.subject | частота власних коливань | uk_UA |
dc.subject | шкідливий вплив | uk_UA |
dc.subject | транспортні засоби | uk_UA |
dc.subject | низькочастотні коливання | uk_UA |
dc.subject | звукопоглинання | uk_UA |
dc.subject | жорсткість конструкцій | uk_UA |
dc.subject | звук | uk_UA |
dc.subject | шум | uk_UA |
dc.subject | инфразвук | uk_UA |
dc.subject | частота собственных колебаний | uk_UA |
dc.subject | вредное воздействие | uk_UA |
dc.subject | транспортные средства | uk_UA |
dc.subject | низкочастотные колебания | uk_UA |
dc.subject | звукопоглощение | uk_UA |
dc.subject | жесткость конструкций | uk_UA |
dc.subject | sound | uk_UA |
dc.subject | noise | uk_UA |
dc.subject | infrasound | uk_UA |
dc.subject | vibration frequency | uk_UA |
dc.subject | harmful effects | uk_UA |
dc.subject | vehicles | uk_UA |
dc.subject | low-frequency vibrations | uk_UA |
dc.subject | sound absorption | uk_UA |
dc.subject | rigidity of structures | uk_UA |
dc.title | Шляхи зниження віброакустичного навантаження на операторів транспортних засобів | uk_UA |
dc.title.alternative | Пути снижения виброакустический нагрузки на операторов транспортных средств | uk_UA |
dc.title.alternative | Ways to Reduce Vibroacoustic Load on Operators of Vehicles | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 1 (7) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.