Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаіченко, В. І.-
dc.contributor.authorЧерепньов, І. А.-
dc.date.accessioned2022-07-06T09:21:20Z-
dc.date.available2022-07-06T09:21:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗаіченко В. І., Черепньов І. А. Шляхи зниження віброакустичного навантаження на операторів транспортних засобів. Інженерія природокористування. 2017. № 1 (7). С. 97-103.uk_UA
dc.identifier.issn2311-1828-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2738-
dc.description.abstractВіброакустичний вплив на працюючих один із шкідливих факторів виробничого середовища, який є причиною не тільки професійних захворювань, а й травматизму на виробництві. Найбільшу інтенсивність інфразвукових і звукових коливань створюють машини і механізми, які мають поверхні великих розмірів. До них відноситься і транспортні засоби, які в робочому режимі випромінюють рівні інфразвуку на 10 - 20 дБлін вище нормативних значень, а в звуковому діапазоні – на 10 - 15 дБА. В рамках дослідження авторами запропонований алгоритм розрахунку частот власних коливань обшивки рами огороджень кабін та її гармонік з урахуванням приєднаної маси, тобто з шаром дрібно пористого матеріалу. Отримані результати дозволять визначати дійсні частоти власних коливань обшивки рами і приймати її жорсткість при конструюванні такою, щоб уникати резонансних явищ, тим самим знизити рівні віброакустичного навантаження.uk_UA
dc.description.abstractВиброакустический воздействие на работающих один из вредных факторов производственной среды, который является причиной не только профессиональных заболеваний, но и травматизма на производстве. Наибольшую интенсивность инфразвуковых и звуковых колебаний создают машины и механизмы, которые имеют поверхности больших размеров. К ним относится и транспортные средства, которые в рабочем режиме излучают уровни инфразвука на 10 - 20 дБлин выше нормативных значений, а в звуковом диапазоне – на 10 - 15 дБА. В рамках исследования авторами предложен алгоритм расчета частот собственных колебаний обшивки рамы ограждений кабин и ее гармоник с учетом присоединенной массы, то есть со слоем мелко пористого материала. Полученные результаты позволят определять истинные частоты собственных колебаний обшивки рамы и принимать ее жесткость при конструировании такой, чтобы избежать резонансных явлений, тем самым снизить уровни виброакустического нагрузки.uk_UA
dc.description.abstractVibroacoustic influence on workers is one of harmful factors of working environment, which is the cause not only of occupational diseases but also of injuries in the workplace. The highest intensity of infrasound and sound waves is created by machines and mechanisms which have surfaces of large dimensions. These machines and mechanisms include vehicles, the emission infrasound level of which exceeds normative values on 10 to 20 dbln in operating mode and on 10 - 15 dBA in the audio range. In the study, the authors proposed the algorithm for calculating the natural frequencies of a plating frame fencing cabins and its harmonics taking into account the added mass (a layer of finely porous material). The obtained results allow us to determine the actual natural frequencies of the sheathing frame and to adopt its stiffness in the design to avoid resonance phenomena and reduce the levels of vibroacoustic loads.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнженерія природокористування;№ 1 (7)-
dc.subjectзвукuk_UA
dc.subjectшумuk_UA
dc.subjectінфразвукuk_UA
dc.subjectчастота власних коливаньuk_UA
dc.subjectшкідливий впливuk_UA
dc.subjectтранспортні засобиuk_UA
dc.subjectнизькочастотні коливанняuk_UA
dc.subjectзвукопоглинанняuk_UA
dc.subjectжорсткість конструкційuk_UA
dc.subjectзвукuk_UA
dc.subjectшумuk_UA
dc.subjectинфразвукuk_UA
dc.subjectчастота собственных колебанийuk_UA
dc.subjectвредное воздействиеuk_UA
dc.subjectтранспортные средстваuk_UA
dc.subjectнизкочастотные колебанияuk_UA
dc.subjectзвукопоглощениеuk_UA
dc.subjectжесткость конструкцийuk_UA
dc.subjectsounduk_UA
dc.subjectnoiseuk_UA
dc.subjectinfrasounduk_UA
dc.subjectvibration frequencyuk_UA
dc.subjectharmful effectsuk_UA
dc.subjectvehiclesuk_UA
dc.subjectlow-frequency vibrationsuk_UA
dc.subjectsound absorptionuk_UA
dc.subjectrigidity of structuresuk_UA
dc.titleШляхи зниження віброакустичного навантаження на операторів транспортних засобівuk_UA
dc.title.alternativeПути снижения виброакустический нагрузки на операторов транспортных средствuk_UA
dc.title.alternativeWays to Reduce Vibroacoustic Load on Operators of Vehiclesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 1 (7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf412.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.