Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиманович, В. А.-
dc.contributor.authorМохов, С. П.-
dc.contributor.authorАрико, С. Е.-
dc.contributor.authorИсаченков, В. С.-
dc.date.accessioned2023-03-17T12:39:09Z-
dc.date.available2023-03-17T12:39:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСиманович В. А. , Мохов С. П. , Арико С. Е. , Исаченков В. С. Общие подходы при решении задач динамической нагруженности колесных трелевочных тракторов. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства присвячений 85-річчю університету. вип. 160 «Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу» «Транспортні технології». 2015. С. 199-202uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27142-
dc.description.abstractНа основе системного анализа приводятся общие подходы при разработке математических моделей работы колесных трелевочных тракторов в различных эксплуатационных условиях, учитываются особенности формирования воздействий на транспортную систему внешних и внутренних факторов. Представлено взаимодействие в общей динамической системе таких подсистем, как двигатель, трансмиссия, сиденье с водителем и пачка деревьев. Определен частотный диапазон собственных колебаний по подсистемам колесной трелевочной машиныuk_UA
dc.description.abstractНа основі системного аналізу наводяться загальні підходи при розробці математичних моделей роботи колісних трелювальних тракторів в різних експлуатаційних умовах, враховуються особливості формування впливів на транспортну систему зовнішніх і внутрішніх факторів. Представлено взаємодія в загальній динамічній системі таких підсистем, як двигун, трансмісія, сидіння з водієм і пачка дерев. Визначено частотний діапазон власних коливань по підсистемах колісної трелювальної машини.uk_UA
dc.description.abstractProvides a common approach in the development of mathematical models of wheeled skidders working in various operating conditions, take into account peculiarities of effects on the transport system of external and internal factors. Presented interaction in general dynamic system such subsystems as the engine, transmission, seat with the driver and a pack of trees. Defined frequency range of natural oscillations subsystems wheeled skiddersuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т. сіл. госп. ім. П. Василенка присв. 85-річчю ун-ту;№ 160-
dc.titleОбщие подходы при решении задач динамической нагруженности колесных трелевочных тракторовuk_UA
dc.title.alternativeЗагальні підходи при вирішенні завдань динамічного навантаження колісних трелювальних тракторівuk_UA
dc.title.alternativeGeneral approaches in solving the problem of dynamic loading wheeled skiddersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 160: Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VISNUK_№160_2015_36.pdf432.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.