Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27129
Название: Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній
Авторы: Шталь, Т. В.
Козуб, В. О.
Дата публикации: 15-мая-2019
Издательство: Харків : ХДУХТ
Библиографическое описание: Шталь Т. В., Козуб В. О. Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 97-98
Серия/номер: Міжнародна економіка;Секція 11
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27129
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t2_15.05.19-97-98.pdf136.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.