Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26982
Назва: Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Блохіна, О.М.
Ключові слова: конкурентні переваги;управління;підприємства роздрібної торгівлі;competitive advantages;management;retail trade enterprises;конкурентные преимущества;управление;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Блохіна О.М. Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 472-479.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність та основні принципи управління підприємством; визначено основну мету, принципи, підходи та методи управління конкурентними перевагами підприємства роздрібної торгівлі.
Essence and basic principles of management an enterprise is considered; a primary purpose, principles, approaches and methods of management the competitive edges of enterprise of retail business, is certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26982
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(1)__68.pdf756.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.