Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26485
Название: Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності
Авторы: Демченко, Т. М.
Коваль, О. В.
Научный руководитель: Нікітіна, О. М.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Демченко Т. М., Коваль О. В. Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. О. М. Нікітіна. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 132-134.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26485
Располагается в коллекциях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rynktransf_2017_43.pdf322.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.