Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26442
Title: | Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств |
Other Titles: | Рыночная позиция сельскохозяйственных предприятий The market position of farms |
Authors: | Мандич, О. В. |
Keywords: | підприємство;ринок зерна;ринкова позиція підприємства;ринкова позиція продукції;фактори;предприятие;рынок зерна;рыночная позиция компании;рыночная позиция компании;факторы;enterprise;grain market;the enterprise market position;market position production factors |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Мандич О. В. Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 229-235 |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162 |
Abstract: | В статті розглянуті теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровані основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських
підприємств – виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, в залежності від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому в якості критерію результативності запропоновано використовувати показники прибутку від
поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму. В статье рассмотрены теоретические основы и проблемные вопросы позиционирования продукции на рынке, вопросы формирования наиболее удачной рыночной позиции предприятий, а также структурированные основные факторы формирования рыночной позиции сельскохозяйственных предприятий - производителей зерна. Определено, что классификация рыночной позиции предприятия делится на положительную, отрицательную и нейтральную, в зависимости от возможностей и необходимости воздействия на поведение конкурентов. При этом в качестве критерия результативности предложено использовать показатели прибыли от текущей деятельности, а для обеспечения достоверного определения позиции предприятия рассматривать их в динамике в разрезе отдельных видов продукции на основе системы мер, которые были направлены на развитие отдельного товарного направления. The article deals with the theoretical foundations and problems of positioning products on the market, the question of the formation of the most successful market position of enterprises and structured main factors of market position farms - grain producers. Determined that the classification of the market position of the company is divided into positive, negative and neutral, depending on the capabilities and the need to influence the behavior of competitors. At the same time as the performance criteria proposed to use a profit from ongoing activities and to ensure reliable determination of the position of enterprises consider their dynamics in individual products on the basis of measures that were aimed at developing a particular commodity directly. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26442 |
Appears in Collections: | Випуск 162: Економічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
162_2015_31.pdf | 521.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.