Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.date.accessioned2023-03-13T19:15:28Z-
dc.date.available2023-03-13T19:15:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМандич О. В. Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 229-235uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26442-
dc.description.abstractВ статті розглянуті теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровані основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств – виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, в залежності від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому в якості критерію результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретические основы и проблемные вопросы позиционирования продукции на рынке, вопросы формирования наиболее удачной рыночной позиции предприятий, а также структурированные основные факторы формирования рыночной позиции сельскохозяйственных предприятий - производителей зерна. Определено, что классификация рыночной позиции предприятия делится на положительную, отрицательную и нейтральную, в зависимости от возможностей и необходимости воздействия на поведение конкурентов. При этом в качестве критерия результативности предложено использовать показатели прибыли от текущей деятельности, а для обеспечения достоверного определения позиции предприятия рассматривать их в динамике в разрезе отдельных видов продукции на основе системы мер, которые были направлены на развитие отдельного товарного направления.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical foundations and problems of positioning products on the market, the question of the formation of the most successful market position of enterprises and structured main factors of market position farms - grain producers. Determined that the classification of the market position of the company is divided into positive, negative and neutral, depending on the capabilities and the need to influence the behavior of competitors. At the same time as the performance criteria proposed to use a profit from ongoing activities and to ensure reliable determination of the position of enterprises consider their dynamics in individual products on the basis of measures that were aimed at developing a particular commodity directly.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162-
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectринок зернаuk_UA
dc.subjectринкова позиція підприємстваuk_UA
dc.subjectринкова позиція продукціїuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectрынок зернаuk_UA
dc.subjectрыночная позиция компанииuk_UA
dc.subjectрыночная позиция компанииuk_UA
dc.subjectфакторыuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectgrain marketuk_UA
dc.subjectthe enterprise market positionuk_UA
dc.subjectmarket position production factorsuk_UA
dc.titleРинкова позиція сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeРыночная позиция сельскохозяйственных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeThe market position of farmsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 162: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162_2015_31.pdf521.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.