Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26433
Назва: Особливості конкурентних відносин на ринку продовольчих товарів
Автори: Смольнякова, Н. М.
Дата публікації: 15-тра-2019
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Смольнякова Н. М. Особливості конкурентних відносин на ринку продовольчих товарів. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 63-64
Серія/номер: Економіка підприємств харчування та торгівлі;Секція 10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26433
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t2_15.05.19-63-64.pdf134.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.