Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26428
Назва: Сучасні особливості агромаркетингу
Автори: Бобро, І. І.
Науковий керівник : Онегіна, В. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бобро І. І. Сучасні особливості агромаркетингу. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; наук. кер. В. М. Онегіна. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 125-129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26428
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2017_41.pdf337.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.