Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26427
Назва: Маркетинговая деятельность в организации объектовых рынков
Автори: Блохин, А. П.
Зейда, В. А.
Чепель, В. Э.
Науковий керівник : Мандыч, А. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Блохин А. П., Зейда В. А., Чепель В. Э. Маркетинговая деятельность в организации объектовых рынков. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року; науч. рук. А. В. Мандыч. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 122-125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26427
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2017_40.pdf338.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.