Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T14:39:05Z-
dc.date.available2023-03-13T14:39:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Феномен споживчої влади в умовах глобалізації. В2В Marketing: матеріали XV Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня 2021р. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. С. 314-323.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26364-
dc.description.abstractВ світі глобалізаційних процесів та інновацій феноменом виступає споживча влада, яка здійснює вплив на економічні відносини суб’єктів ринку та їх взаємодію. Нині значення цього виду влади значно посилюється через вплив інституційних та економічних чинників, ускладнення конкурентних процесів, глибокі зміни в структурі споживчого ринку, функціонування монополій, використання інноваційних форм реалізації товарів та послуг, впровадження прогресивних систем торговельного обслуговування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв: КПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk_UA
dc.subjectфеноменuk_UA
dc.subjectспоживча владаuk_UA
dc.subjectторговельне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.subjectтрансакціїuk_UA
dc.titleФеномен споживчої влади в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_fenomen_spozhyvchoyi_vlady_tezy_kyyiv_2021.pdf503.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.