Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26139
Title: Теоретико-методичні аспекти визначення економічної ефективності та конкурентоспроможності садівництва на маркетингових засадах
Other Titles: Теоретико-методические аспекты определения экономической эффективности и конкурентоспособности садоводства на маркетинговой основе
Theoretical and methodological aspects of the determining of economic efficiency and competitiveness of horticulture on marketing principles
Authors: Гуторов, О. І.
Гуторова, О. О.
Keywords: конкурентоспроможність;ефективність;продукція;виробництво;сільськогосподарські підприємства;конкурентоспособность;эффективность;продукция;производство;сельскохозяйственные предприятия;competitiveness;efficiency;production;manufacturing;agricultural enterprises
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Гуторов О. І. , Гуторова О. О. Теоретико-методичні аспекти визначення економічної ефективності та конкурентоспроможності садівництва на маркетингових засадах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 11-19
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162
Abstract: Встановлено, що в умовах ринку основним фактором підвищення ефективності садівничих підприємств є маркетингова діяльність. Уточнено поняття ринку продукції садівництва, під яким варто розуміти сукупність соціально-економічних відносин в сфері обігу, виробництва, розподілу між сільськогосподарськими товаровиробниками, а також між сільським господарством і промисловістю, за допомогою яких здійснюється купівляпродаж продукції садівництва. Проаналізовано існуючі підходи до оцінки ефективності та інтенсивності ведення садівництва. Визначені основні шляхи підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності ведення галузі на маркетингових засадах. Показано, що формування маркетингової стратегії розвитку садівництва передбачає проведення стратегічних маркетингових досліджень
Определено, что в условиях рынка основными факторами повышения эффективности садоводческих предприятий является маркетинговая деятельность. Уточнено понятие рынка продукции садоводства, под которым следует понимать совокупность социально-экономических отношений в сфере обращения, производства, распределения между сельскохозяйственными товаропроизводителями, а также между сельским хозяйством и промышленностью, с помощью которых осуществляется купляпродажа продукции садоводства. Проанализировано существующие подходы к оценке эффективности и интенсивности ведения садоводства. Определены основные пути повышения экономической эффективности и конкурентоспособности ведения отрасли на маркетинговых основах. Показано, что формирование маркетинговой стратегии развития садоводства предусматривает проведение стратегических маркетинговых исследований.
We have found that marketing activity is a major factor for increasing efficiency of the horticultural enterprises in market conditions. The definition of the market of horticultural products was clarified. It’s a complex of socio-economic relations in the sphere of circulation, production and distribution between agricultural producers and between agriculture and industry, whereby the sale and purchase of horticultural products is happening. Existing approaches to evaluating the effectiveness and intensity of horticulture was analyzed. The main ways to improve economic efficiency and competitiveness of the industry on marketing principles was identified. It is shown that the formation of marketing strategy of horticulture’s development provides for strategic market researches.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26139
Appears in Collections:Випуск 162: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162_2015_4.pdf355.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.