Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуторов, О. І.-
dc.contributor.authorГуторова, О. О.-
dc.date.accessioned2023-03-11T19:41:09Z-
dc.date.available2023-03-11T19:41:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГуторов О. І. , Гуторова О. О. Теоретико-методичні аспекти визначення економічної ефективності та конкурентоспроможності садівництва на маркетингових засадах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 11-19uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26139-
dc.description.abstractВстановлено, що в умовах ринку основним фактором підвищення ефективності садівничих підприємств є маркетингова діяльність. Уточнено поняття ринку продукції садівництва, під яким варто розуміти сукупність соціально-економічних відносин в сфері обігу, виробництва, розподілу між сільськогосподарськими товаровиробниками, а також між сільським господарством і промисловістю, за допомогою яких здійснюється купівляпродаж продукції садівництва. Проаналізовано існуючі підходи до оцінки ефективності та інтенсивності ведення садівництва. Визначені основні шляхи підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності ведення галузі на маркетингових засадах. Показано, що формування маркетингової стратегії розвитку садівництва передбачає проведення стратегічних маркетингових дослідженьuk_UA
dc.description.abstractОпределено, что в условиях рынка основными факторами повышения эффективности садоводческих предприятий является маркетинговая деятельность. Уточнено понятие рынка продукции садоводства, под которым следует понимать совокупность социально-экономических отношений в сфере обращения, производства, распределения между сельскохозяйственными товаропроизводителями, а также между сельским хозяйством и промышленностью, с помощью которых осуществляется купляпродажа продукции садоводства. Проанализировано существующие подходы к оценке эффективности и интенсивности ведения садоводства. Определены основные пути повышения экономической эффективности и конкурентоспособности ведения отрасли на маркетинговых основах. Показано, что формирование маркетинговой стратегии развития садоводства предусматривает проведение стратегических маркетинговых исследований.uk_UA
dc.description.abstractWe have found that marketing activity is a major factor for increasing efficiency of the horticultural enterprises in market conditions. The definition of the market of horticultural products was clarified. It’s a complex of socio-economic relations in the sphere of circulation, production and distribution between agricultural producers and between agriculture and industry, whereby the sale and purchase of horticultural products is happening. Existing approaches to evaluating the effectiveness and intensity of horticulture was analyzed. The main ways to improve economic efficiency and competitiveness of the industry on marketing principles was identified. It is shown that the formation of marketing strategy of horticulture’s development provides for strategic market researches.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.subjectпродукцияuk_UA
dc.subjectпроизводствоuk_UA
dc.subjectсельскохозяйственные предприятияuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectmanufacturinguk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні аспекти визначення економічної ефективності та конкурентоспроможності садівництва на маркетингових засадахuk_UA
dc.title.alternativeТеоретико-методические аспекты определения экономической эффективности и конкурентоспособности садоводства на маркетинговой основеuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of the determining of economic efficiency and competitiveness of horticulture on marketing principlesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 162: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162_2015_4.pdf355.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.