Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25815
Назва: Факторний аналіз витрат на збут підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Янчева, Л.М.
Оспіщев, В.І.
Гаркуша, Н.М.
Ключові слова: факторний аналіз;витрати;збут;підприємства роздрібної торгівлі;factor analysis;costs;marketing;retail trade enterprises;факторный анализ;расходы;сбыт;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Янчева Л.М., Оспіщев В.І., Гаркуша Н.М. Факторний аналіз витрат на збут підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 3-12.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено висвітлені в економічній літературі методики аналізу витрат на збут, прийняті у вітчизняній та зарубіжній науковій і практичній літературі.
The techniques of the analysis of expenses on the sale stated in the economic literature are generalized in the article. This techniques are acceptes in domestic and foreign scientific and practical literature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25815
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(1)__3.pdf983.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.