Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25815
Title: Факторний аналіз витрат на збут підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Янчева, Л.М.
Оспіщев, В.І.
Гаркуша, Н.М.
Keywords: факторний аналіз;витрати;збут;підприємства роздрібної торгівлі;factor analysis;costs;marketing;retail trade enterprises;факторный анализ;расходы;сбыт;предприятия розничной торговли
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Янчева Л.М., Оспіщев В.І., Гаркуша Н.М. Факторний аналіз витрат на збут підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 3-12.
Abstract: Узагальнено висвітлені в економічній літературі методики аналізу витрат на збут, прийняті у вітчизняній та зарубіжній науковій і практичній літературі.
The techniques of the analysis of expenses on the sale stated in the economic literature are generalized in the article. This techniques are acceptes in domestic and foreign scientific and practical literature.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25815
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(1)__3.pdf983.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.