Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25609
Название: Управління маркетинговим потенціалом підприємства як критерію підвищення прибутковості
Авторы: Скібіцька, А. О.
Научный руководитель: Коваленко, Н. О.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Скібіцька А. О. Управління маркетинговим потенціалом підприємства як критерію підвищення прибутковості. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Коваленко Н. О. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 273-276.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25609
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-87.pdf288.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.