Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25490
Назва: Modern marketing in innovations implementation in the companies' operations during a crisis
Автори: Petryna, M.
Kochkodan, V.
Kushlyk, O.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Petryna M., Kochkodan V., Kushlyk O. Modern marketing in innovations implementation in the companies' operations during a crisis. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 236-239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25490
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-75.pdf271.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.