Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25485
Название: Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженнях
Авторы: Онопрієнко, К. С.
Научный руководитель: Бабко, Н. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Онопрієнко К. С. Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженнях. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 223-226.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25485
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-71.pdf286.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.