Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25484
Title: Вірусний маркетинг як механізм маніпуляції поведінки на цільовому ринку
Authors: Олійник, А. П.
metadata.dc.contributor.advisor: Антощенкова, В. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Олійник А. П. Вірусний маркетинг як механізм маніпуляції поведінки на цільовому ринку. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Антощенкова В. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 220-223.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25484
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-70.pdf283.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.