Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатенко, М. М.-
dc.contributor.authorРибакова, Т. О.-
dc.date.accessioned2023-03-06T12:20:47Z-
dc.date.available2023-03-06T12:20:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІгнатенко М. М., Рибакова Т. О. Маркетингові засоби удосконалення управління розвитком аграрних підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 117-120.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25294-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові засоби удосконалення управління розвитком аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-39.pdf295.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.