Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25236
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГутник, К. С.-
dc.date.accessioned2023-03-06T09:29:22Z-
dc.date.available2023-03-06T09:29:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГутник К. С. Контент-маркетинг: вплив на сучасний бізнес. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 77-79.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25236-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleКонтент-маркетинг: вплив на сучасний бізнесuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-27.pdf291.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.