Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБабко, Н. М.-
dc.contributor.authorГринько, А. О.-
dc.date.accessioned2023-03-06T09:19:59Z-
dc.date.available2023-03-06T09:19:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГринько А. О. Атрибути бренду як складова процесу брендингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 65-68.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25232-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleАтрибути бренду як складова процесу брендингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-23.pdf302.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.