Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25045
Title: Розробка збутової політики як важливий елемент прибутковості підприємства
Authors: Мошкун, Г. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Єремеєва, Н. С.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Мошкун Г. І. Розробка збутової політики як важливий елемент прибутковості підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Єремеєва Н. С. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 154-155.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25045
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-53.pdf192.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.