Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25004
Title: Бенчмаркінг як напрямок маркетингових досліджень
Authors: Десна, А. М.
metadata.dc.contributor.advisor: Єремеєва, Н. С.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Десна А. М. Бенчмаркінг як напрямок маркетингових досліджень. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Єремеєва Н. С. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 90-92.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25004
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-31.pdf277.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.