Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24970
Назва: Оцінка конкурентних переваг підприємства
Автори: Пічугіна, Т.С.
Гейченко, І.А.
Ключові слова: оцінка;конкуренція;підприємство;rating;competition;enterprise;оценка;конкуренция;предприятие
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Пічугіна Т.С., Гейченко І.А. Оцінка конкурентних переваг підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 161-167.
Короткий огляд (реферат): Розглядається сутність конкурентоспроможності товару. асортименту; науковим шляхом досліджується потенціали конкуруючих підприємств «МКС» та «Спецвузавтоматики» на основі «Профілю діяльності» та «Профілю полярностей», що дозволить встановити кількісні зв 'язки між окремими елементами підприємства і своєчасно обгрунтувати управлінські рішення щодо підвищення ефективності функціонування підприємства.
The essence of product competitiveness is considered. assortment; the potentials of the competing enterprises "MKS" and "Spetsvuzavtomatika" are scientifically investigated on the basis of the "Profile of activity" and "Profile of polarities", which will allow establishing quantitative relationships between individual elements of the enterprise and justifying management decisions on improving the efficiency of the enterprise's functioning in a timely manner.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24970
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(2)__25.pdf849.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.